“Barangsiapa yang mengajak kepada petunjuk, maka baginya ada pahala yang sama dengan pahala orang yang mengikutinya dan tidak dikurangi sedikitpun juga dari pahala-pahala mereka.” (HR Muslim)

HOME LOAN CALCULATOR

Jom Seminar

Friday, January 29, 2010

Petua Awet Muda...

Salam..

Korang mesti tertanye tanye apsal lak nak amik tau pasal petua mua nih?
Buang mase jer…hehe
Dengar dulu cite sensasi aku nih!

Mase aku pegi satu seminar kat area kl (tempat dirahsiakan), diorang tanye camner muka aku nampak muda walhal dah masuk 30 lebih..mungkin badan aku kecik kot.
Tuh baru satu cite..

Lagi satu... emm... ape yek !
Korang rase camner..

Disebabkan aku nih terperasan mude dari yg sepatutnye, maka aku bagitau ler kat diorang ngan korang skali rahsianye.

Nanti lah aku bgtau korang..
Jumpe lagi!

2 comments:

  1. salam bro..mende AWEK?!!AWET lerrrrrrrrr...
    ni mkn tempe byk ni..

    ReplyDelete
  2. hahah... kesilapan berlaku dimana mana jua.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...