“Barangsiapa yang mengajak kepada petunjuk, maka baginya ada pahala yang sama dengan pahala orang yang mengikutinya dan tidak dikurangi sedikitpun juga dari pahala-pahala mereka.” (HR Muslim)

HOME LOAN CALCULATOR

Jom Seminar

Tuesday, March 9, 2010

Transit...

Assalamualaikum...

Apa  khabar semua.. sihat kan!
Sekarang ni aku n family akan jadikan umah mak mertua aku kat bandar tun razak sebagai transit untuk seketika (lame!). Aku sebenarnya tinggal kat Shah Alam Seksyen 30 kerja kat pj, wife aku pulak kat kl. So, jauhlah nak berulang alik dari umah ke tempat kerja, sementelah adik aku dah taknak jaga anak aku yang baru jer masuk usia setahun. Sebabnya die nak tumpukan sepenuh masa sebagai tukang jahit pakaian wanita. Emm...kene carik pangasuh atau nurserylah nampaknya..

Oleh kerana mak mertua aku memang dari dulu dah jaga budak dan diepun macam beria-ria jer (yeke!) nak jaga anak aku, jadi inilah jalan terakhir kitorang buat sementara menanti wife aku bersalain anak kedua (jangkaan bulan 6 ni). Lepas nih barulah kitorang cari tempat jagaan untuk kedua-dua anak kami. (Sape Nak Jage!)

2 comments:

  1. nanti aku tanya Bazilah kalau-kalau dia mahu jaga anak kau tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...