“Barangsiapa yang mengajak kepada petunjuk, maka baginya ada pahala yang sama dengan pahala orang yang mengikutinya dan tidak dikurangi sedikitpun juga dari pahala-pahala mereka.” (HR Muslim)

HOME LOAN CALCULATOR

Jom Seminar

Saturday, February 20, 2010

Dan Sebenarnya...

Salam.

Dan sebenarnya ku mengharapkan disebalik senyumanmu itu,
kau juga....lalalalaaa.. STOP!

Hei kawan! Ini bukan cite pasal lagu si yuna tuh ok!



Ni cite pasal aku dan sebenarnya..

Emm... Sebenarnya aku malas nak keje ari ni. tujer! hahah.

Oklah.. kite bace sesame sajak ni dan selami maknanye.


GADIS KUCINTAI

Hari itu aku lihat matamu
penuh kejujuran dan ketabahan
memerhatikan daku yang masih muda
masih keliru dengan erti cinta

Aku berjalan ke sana sini
mencari kebahagiaan tapi jatuh tersungkur
Aku bangun, mencari lagi
jatuh, engkau hanya memerhati
walaupun hatimu pedih sekali

Hari ini aku lihat matamu sekali lagi
penuh kegembiraan bertsinar-sinar
gadis dicintai sudah mula sedar
cinta yang dicari berdiri di sisi

Nukilan:Bunga Desa


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...